2005年10月22日

You don't own me

You don't own me

你並沒擁有我(我並不屬於你)
I'm not just one of your little toys

我不是屬於你的玩偶
You don't own me

你並沒擁有我(我並不屬於你)
Don't say I can't go with other boys

不要以為我無法去與其它男孩交往


And don't tell me what to do

不要告訴我該做什麼
And don't tell me what to say

不要告訴我該說什麼
And when I go out with you

當我跟你一起外出時
Don't put me on display

不要特定關注我

You don't own me

你並沒擁有我(我並不屬於你)
Don't try to change me in anyway

不要試圖改變我
You don't own me

你並沒擁有我(我並不屬於你)
Don't tie me down, Bcos I'll never stay

不要想盡辦法把我留住,因為我從未停留

I don't tell you what to say

我不告訴你該說什麼
I don't tell you what to do

我不告訴你該做說什麼
So just let me be myself

我唯一的要求
That's all I ask of you

就是請讓我做自己


I'm young, (I'm young) and I love to be young

我的確是年輕, (我是年輕) 我享受年輕
I'm free, (so free) and I love to be free
我是自由的, (如此自由) 我熱愛自由

To live my life the way that I want

我只是按照著我要的方式活著
To say and do whatever I please
那就去做吧
You Don't Own Me

你並沒擁有我(我並不屬於你)

看hbo時聽到的歌曲...
這是一首老歌..不錯聽..

不過........別借題發揮....只是歌曲而已..不代表我想啥..

沒有留言: